Vásárlási segítség

Vásárlás lépésről lépésre

1. Termék(ek) kosárba helyezése

 

 

Termék(ek) kosárba helyezése.

Használja a Katalógust (az oldal jobb felső részénél), vagy a Keresés funkciót.

A megfelelő termék kiválasztása után, a termék adatlapján kattintson a Kosárba ikonra.

 Description: Macintosh HD:Users:dobilaci:Desktop:Screen shot 2012-04-16 at 4.53.27 PM.png

 


Description: http://digitall.hu/webshop/images/down2.png
Új termék a kosárban
A kosár blokk címére kattintva megtekintheti a későbbiekben megrendelendő termékek listáját

 

 

2. Megrendelés

 

 

Megrendelés

A 'Saját menü' / 'Kosár tartalma' menüpont alatt, a megjelölt termékek listázásának végén kattintsunk a "Megrendelem" linkre.

Description: http://digitall.hu/webshop/images/junction_left.gif

   

Description: http://digitall.hu/webshop/images/junction_right.gif

Nem regisztrált felhasználó

A megrendelés előtt ki kell töltenie egy űrlapot, melyben a vásárlás teljesítéséhez elengedhetetlen információkat kérjük be. Az űrlap helyes kitöltésével Ön rendszerünk tagja lesz. A későbbiekben nyomon követheti oldalunkon megrendelésének státuszát, valamint jövőbeli megrendeléseit egyszerűbben intézheti.

 

 

Regisztrált felhasználó

Bejelentkezés után, a "Kosárlista teljes tartalma" alatt található "Megrendelem" linkre kattintva, a megrendelés feladása előtt meg kell adnia a megrendeléséhez kapcsolódó információkat: Átvétel módja, csomagolás, fizetés módja, stb.

Description: http://digitall.hu/webshop/images/down2.png
Megrendelésének információit rögzítjük adatbázisunkban.
Kollégáink hamarosan felveszik a kapcsolatot Önnel

 

3. Termék átvétele

 

 

Termék átvétele

A termék átvétele a megrendelés feladásánál megadott módon.

Egyéb jogi szabályozások:

Távszerződés
A szerződés tárgya a signaldiscont.hu webshop-ban található valamennyi árucikk.
Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg,illetve a gyártók oldalán.
A megrendelőlap kitöltésével és elküldésével és annak a Atlasz Bt.. e-mail által történő visszaigazolásával(nem az automatikus emaillel)
Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul
e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.
a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza - készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.
Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Debreceni Városi Bíróság illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv,
útmutatásai az irányadóak. Minden egyéb tájékoztatás a "VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK" címszó alatt találhatók.

A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek,és azokat a Atlasz Bt.. nem iktatja.

Adatvédelem
Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy megrendeléseik vagy egyéb technikai eszköz útján megadott személyes adataik cégünk nyilvántartásába kerülnek.
Ezeket az adatokat kizárólag piackutató és ajánlattevői tevékenységhez használjuk fel, harmadik félnek nem adjuk át.
A személyes adatok nyilvántartásba vétele és kezelése a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló
1992. évi LXIII. Törvény, valamint a Kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló
1995. évi CXIX. Törvény alapján történik. A Vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek.
Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai),
melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez).

Elállás joga

Mi az az elállási jog? Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére.
 
Kell-e indokolnunk a szerződéstől való elállásunkat? Nem, a szerződéstől való elállásunk esetén nem vagyunk kötelesek a kereskedő kérésére magyarázatot adni az elállás okára. Tehát a szerződésnek megfelelő, hibátlanul működő és a rendeltetésszerű használatra alkalmas termék esetén is gyakorolhatjuk elállási jogunkat. Természetesen az esetek többségében az elállásra az adhat okot, hogy a kiszállított termék mégsem olyan, mint amilyennek a honlapon közölt leírás alapján elképzeltük, vagy bármilyen okból nem felel meg az elvárásainknak. Fontos jogszabályi garancia, hogy az eladó elállási jogunk gyakorlását nem kötheti semmilyen korlátozó feltételhez.
 
Mely időponttól gyakorolhatjuk elállási jogunkat? Termék (például könyv, elektronikai cikkek stb.) megrendelése esetén a termék átvételétől, míg szolgáltatás igénybevétele (például interneten közzétett apróhirdetés, interneten megrendelt kábeltelevízió előfizetés) esetén a szerződéskötés után kezdődik az elállási határidő.
Milyen időtartamon belül gyakorolhatjuk elállási jogunkat? A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 8 munkanapon (nem naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 14 munkanapos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele. Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részünkre, a 14 munkanapos elállási határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap nem munkanap, ezért az elállási határidő második napja a következő hét hétfője. E hét péntekje még csak az elállási határidő 6. munkanapjának számít, a szombatot és vasárnapot ismételten nem kell figyelembe venni, azaz a nyolc munkanapos határidő csak a következő hét keddjén, 24 órakor jár le. Természetesen a 8 munkanapos határidő alatt bármikor elállhatunk a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak felpróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul döntsünk a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről.

  A 8 munkanapos időtartamon belül meg is kell érkeznie a visszaküldött terméknek az eladóhoz? Nem, mert a 14 munkanapos határidő nem jelenti azt, hogy a visszaküldött terméknek 8 munkanapon belül meg is kell érkeznie az eladóhoz, hanem elegendő, ha a 8 munkanapos időtartamon belül kifejezzük elállási szándékunkat az eladó felé.

  Előfordulhat olyan eset, hogy a 14 munkanapos elállási határidő meghosszabbodik? Igen, amennyiben az eladó a webáruház honlapján nem tájékoztatja potenciális vásárlóit az elállási jog meglétéről vagy hiányáról, e jog gyakorlásának határidejéről, valamint feltételeiről és szabályairól, akkor az elállási határidő a fogyasztó teljes körű tájékoztatásának megtörténtéig, de legfeljebb az elállási határidő kezdő időpontjától számított 3 hónapig meghosszabbodik. Ezért is fontos az utólagos bizonyíthatóság érdekében, hogy a vásárlás előtt nyomtassuk ki a honlapon hozzáférhető tájékoztatást (az általános szerződési feltételeket, üzletszabályzatot).

  Milyen módon tudjuk igazolni a termék átvételének a napját? A termék átvételének napját elsősorban a termékhez mellékelt számlán (nyugtán) szereplő teljesítési időpont alapján tudjuk igazolni az eladó felé. Előfordulhat, ezért figyeljünk arra, hogy a termék tényleges átvételének a napja későbbi, mint a számlán feltüntetett teljesítési időpont, ezért az elállásra rendelkezésre álló 8 munkanapos időtartam akár néhány nappal meg is rövidülhet. Sajnos a kisebb webáruházak sok esetben még számlát (nyugtát) sem mellékelnek a termékhez, ezért célszerű - amennyiben mód van rá - a termék átvételekor az átvételi elismervényről egy másolatot kérni, vagy arra a futárral vagy a postai alkalmazottal az átvétel tényleges napját ráírattatni.

  Kipróbálhatjuk-e, használhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt? Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 munkanapos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez (kivéve CD és DVD lemezek esetében). Mint ahogyan utaltunk már rá, amint eldöntöttük, hogy nincsen szükségünk a termékre, ezt követően már ne használjuk, óvjuk meg állagát, hogy minél jobb állapotban tudjuk azt a kereskedőnek visszajuttatni.

  Milyen formában kell közölnünk a szerződéstől való elállásunkat az eladóval? Elállási szándékunkat szóban (telefonon), postai úton (célszerű tértivevényes levélben) és e-mailben is kifejezésre juttathatjuk, akkor is, ha a kereskedő az elállási jog gyakorlásának valamelyik formáját a honlapon közzétett általános szerződési feltételekben kizárja. Az utólagos bizonyíthatóság érdekében javasolt, hogy elállási nyilatkozatunkat elsősorban az eladónak a webáruház honlapján közzétett e-mail címére küldjük el. Természetesen, amennyiben a vállalkozás rendelkezik üzlethelyiséggel vagy vevőszolgálattal, elállási nyilatkozatunkat személyesen is átadhatjuk és az eladóval igazolt módon átvetethetjük. A terméket csak akkor küldjük vissza, ha az eladó nem zárkózott el a termék visszavételétől, mivel ellenkező esetben, a termék visszaküldése után már a termék sem lesz a birtokunkban és kérdéses, hogy az eladó egyáltalán visszafizeti-e az általunk kifizetett összeget.

  Követelheti-e az eladó elállásunk esetén, hogy a terméket az eredeti csomagolásban és az eredeti okmányokkal (számlával) együtt küldjük vissza? Nem, ilyen feltételektől nem teheti függővé az eladó az elállási jogunk gyakorlásának elfogadását, de javasoljuk, hogy a termék csomagolását óvatosan bontsuk fel és azt őrizzük meg a számlával és egyéb okmányokkal (például a jótállási jeggyel) együtt az elállási határidő lejártáig.

  Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás? Elállás esetén az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket az online shopban. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén visszajuttatni az eladó részére, az eladó pedig köteles legkésőbb 30 napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget visszatéríteni.

  Milyen költségeket kell a fogyasztónak viselnie a szerződéstől való elállásakor? A hivatkozott rendelet egyértelműen úgy rendelkezik, hogy a fogyasztó elállásával összefüggésben kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének költségeit köteles viselni, ezért a terméket nem adhatjuk fel utánvétellel vagy portóval. Az eladó az elállás miatt sem kötbérfizetési kötelezettséget, sem bármilyen pénzbeli büntetést nem róhat a fogyasztóra. Ezzel összefüggésben a termék ingyenes kiszállításának díját sem lehet utólag a fogyasztóra terhelni. A termék esetleges rendeltetésszerű használatáért használati díjat és az emiatt fellépő esetleges értékcsökkenés (karcolások) megtérítését sem lehet a fogyasztótól követelni, de amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen használtuk, az eladó kártérítést követelhet a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt.

  Minden internetes szerződés esetén megilleti a fogyasztót az elállási jog? Nem, mivel a rendelet tételesen felsorolja azokat az esetköröket, amikor nem gondolhatjuk meg magunkat a termék átvétele vagy a szolgáltatásra vonatkozó szerződéskötés után. Feltétlenül tudnunk kell azokról az esetekről, amikor nem gyakorolhatjuk elállási jogunkat, hogy a vásárlási döntésünk előtt ezt a körülményt is mérlegelhessük.

  Az online kereskedő meghatározhat-e a rendelet szabályaitól eltérő, a fogyasztóra nézve hátrányosabb szerződési feltételeket? Nem, mivel a rendelet szabályaitól csak a fogyasztóra nézve előnyösebb, kedvezőbb módon lehet eltérni, például 8 munkanapnál hosszabb elállási határidő biztosításával. Emellett az eladó biztosíthatja az elállási jogot olyan termékekre is, amelyek esetén egyébként a rendelet kizárja a fogyasztó szerződéstől való visszalépését.

Vásárlási feltételek

1. Általános tudnivalók, feltételek

  1.1.
Webáruházunkban történő vásárlás a következő módokon lehetséges:
- interneten keresztül a www.signaldiscont.hu webcímen
- személyesen a bemutatóteremben.
- telefonon a megadott elérhetőségeinken.

1.2.
A kiválasztott termék igény szerint megtekinthető illetve kipróbálható a bemutatóteremben.

2. A bemutatott termék
 2.1
A vásárolt áruk jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért az adott termék beszállítója felelős.

3. Garancia, szavatosság
3.1
Az eladó az általa eladott árukra a hatályos jogszabályoknak megfelelően szavatossági időt vállal.

3.2.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 17/1999. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

3.3.
A Signaldiscont.hu-ban új, garanciális termékek kerülnek értékesítésre. Használt illetve bemutató termékek esetében külön felhívjuk a figyelmet a korlátozott garanciára, illetve a termék lényeges tulajdonságaira.

3.4
Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben cseréli ki, ha azok bizonyítottan hibásak.

4. Rendelés, szállítás és fizetés
 
4.1
A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, ha a vásárló a megrendelési űrlapon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Signaldiscont.hu felelősséget nem vállal.

Böngésszen a termékek között! Válassza ki, ami megtetszik. Tegye a kosárba! Töltse ki az űrlapot! Amint elküldte nekünk a rendelését,azonnal megkapja visszaigazoló email-ünket, majd 48 órán belül felhívjuk, hogy egyeztessük a szállítási címet, amennyiben szükséges. Ha a rendelés egyértelmű és minden adat rendelkezésünkre áll, akkor elképzelhető, hogy csak email-ben értesítjük arról, hogy elfogadtuk megrendelését.

A termék kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat vásárlási szándékától, ám ebben az esetben a termék visszajuttatásának feladási költsége (bővebben: lásd ügyfélszolgálat menü pont) a vevőt terheli. Az esetleges gépelési hibákból eredő téves tájékoztatásért felelősséget nem vállalunk!

Az árváltoztatás jogát minden előzetes bejelentés nélkül fenntartjuk.

4.2.
Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy a visszaélések elkerülése véget üzletünkben a kimenő rendelések csomagolását, illetve a beérkező garanciális készülékek kicsomagolását videóra rögzítjük, és eltároljuk.

4.4
A fizetést Ön az áru átvételekor a szállítóval intézi. Előreutalással is fizethet, előzetes egyeztetés alapján, ekkor egyes esetekben nem számolunk fel szállítási díjat, illetve terjedelmes csomagot olcsóbban szállítunk ki! Bankszámla számunkat telefonos ügyfélszolgálatunk adja meg, illetve a visszaigazoló email-ben is megírjuk, ha előreutalást választ. Az utalás beérkezése után adjuk fel a csomagot!


5. A felelősség korlátozása
 
5.1.
A Signaldiscont.hu-ban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

5.2.
A Signaldiscont.hu semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
- Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat.
- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az akadálytalan működését és a vásárlást.
- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
- Bármely levél, amely elektronikus formában érkezett vagy bármilyen adat elvesztése.
- Bármely szoftver nem megfelelő működése.
- Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.

5.3.
A Signaldiscont.hu szabadon megváltoztathat bármilyen árat, határidőt. A változás a Signaldiscont.hu-ban történt megjelenés időpontjától lép életbe.

5.4.
Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a Signaldiscont.hu-ban.

Tájékoztató

A Atlasz Bt. Kft minden tőle telhetőt megtesz a webáruházban megjelenő adatok pontosságának biztosítása érdekében, azonban nem vállal garanciát az itt megjelenő ár- és termékadatok pontosságáért.
A Atlasz Bt. Kft. vagy beszállítói nem felelősek az esetleges közvetett vagy közvetlen károkért, amelyek az itt található adatok elektronikus átadásából származnak, még akkor sem, ha a Atlasz Bt-t figyelmeztették ennek lehetőségére. A termék- és gyártónevek kizárólag a beazonosítást szolgálják.


Jogszabály 2001. évi CVIII. törvény 5.§ 2. bekezdés;
 
5. § (1) Az elektronikus úton történő szerződéskötésre vonatkozó ajánlat elküldését megelőzően a szolgáltató köteles az információs társadalommal összefüggő szolgáltatásra vonatkozó általános szerződési feltételeket oly módon hozzáférhetővé tenni, amely lehetővé teszi az igénybe vevő számára, hogy tárolja és előhívja azokat.
(2) A szolgáltató az (1) bekezdésben, a 4. §-ban, valamint egyéb jogszabályban előírt tájékoztatási kötelezettségén túlmenően az igénybe vevő ajánlatának elküldését megelőzően köteles egyértelműen tájékoztatni az igénybe vevőt:
a) azokról a technikai lépésekről, amelyeket a szerződés elektronikus úton való megkötéséhez meg kell tenni;
b) arról, hogy a megkötendő szerződésírásba foglalt szerződésnek minősül-e, a szolgáltató iktatja-e a szerződést, illetve, hogy az iktatott szerződés utóbb hozzáférhető lesz-e;
c) az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközökről;
d) a szerződés megkötésének, valamint a szerződésnek a nyelvéről;
Rendelését nyomon követheti és adatait módosíthatja bármikor a www.signaldiscont.hu oldalon, ha a "Bejelentkezés" menüpont alatt belép a regisztrációkor megadott adataival, melyet a visszaigazoló emailben is megkapott.

Távszerződés

A szerződés tárgya a signaldiscont.hu webshop-ban található valamennyi árucikk.

Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg, illetve a gyártók oldalán.

A megrendelőlap kitöltésével és elküldésével és annak a Atlasz Bt. Kft. e-mail által történő visszaigazolásával (nem az automatikus email-lel) a 17/1999.(II.5.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Atlasz Bt. Kft. mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint: A Szállító köteles utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt
szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.

Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza - készpénzben a
kézbesítő részére kifizetni.

A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat a Atlasz Bt. nem iktatja.

Adatvédelem

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy megrendeléseik vagy egyéb technikai eszköz útján megadott személyes adataik cégünk nyilvántartásába kerülnek.

Ezeket az adatokat kizárólag piackutató és ajánlattevői tevékenységhez használjuk fel, harmadik félnek nem adjuk át.

A személyes adatok nyilvántartásba vétele és kezelése a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, valamint a Kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. Törvény alapján történik. A Vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek.

Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez).

Jótállás

A Atlasz Bt. által forgalmazott termékekre a jótállási idő a vásárlás napjától számított 12 hónap. Ettől eltérő esetekben a jótállás időtartamát külön feltüntetjük.

A Vásárló a jótállási igényét a szabályosan kitöltött Jótállási jeggyel érvényesítheti.
Hiányosan, vagy ki nem töltött jótállási jegy esetében a garancia igazolásához a vásárlási bizonylat is szükséges.

Kérjük, hogy a vásárláskor kapott jótállási jegyet őrizze meg, és minden szerviz esemény alkalmával hozza magával! Jótállási jegy hiányában csak fizető javítás keretei között tudunk szolgáltatásokat nyújtani.
 Ha a termék a vásárlás napjától számított 3 munkanapon belül hibásodik meg, a termék cseréjét lehet kérni.

Jótállási igényként - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést kérhet, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a másik lehetséges igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.
 
A garanciális javítást szervizünk törekszik bejelentéstől számított 30 munkanapon belül elvégezni, a javítás időtartama azonban cégünk által nem befolyásolható tényezők miatt ettől eltérhet.
 
A javított készülékeknél a jótállási idő meghosszabbodik a szervizbe adás napjától számítva azzal az idővel, amely alatt a vásárló a terméket a meghibásodás miatt nem használhatta.
A jótállás időtartama a kicserélt termékre (annak kicserélt részére) újra kezdődik. Ha a termék nem javítható a Vevő a termék cseréjét kérheti. Szükséges feltétel azonban a termék eredeti és teljes csomagolásának, tartozékainak és dokumentációinak megléte. Ha a cserére nincs lehetőség, a vásárló megfelelő árleszállítást vagy a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg a vételár visszafizetését kérheti, ez utóbbira jelentéktelen hiba (pl. kopás) miatt nem jogosult. A készülékhez tartozó elemek, akkumulátorok, fülhallgatók, és egyéb tartozékok (kábelek, tokok, pántok, adapterek stb.) hibája készülékcserére nem jogosít.

A jótállás érvényét veszti, ha a meghibásodás rendeltetésellenes használatból, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár, vagy egyéb a vásárlás után fellépett ok miatt következik be. Ugyancsak a garancia elvesztésével jár, ha a termék azonosítására szolgáló gyári számot, garancia címkét eltávolítják, átírják, vagy megrongálják.
 
A kizáró okok miatt bekövetkezett meghibásodások javítási költségei jótállási időn belül is a vevőt terhelik.

Nem tartoznak a jótállás körébe:
- A termékhez adott szoftverek, mivel azok szellemi termékek. A média olvashatóságára 90 napos garanciát adunk.
- A termékhez tartozó elemek, akkumulátorok, fülhallgatók, és egyéb tartozékok (kábelek, tokok, pántok, adapterek stb.)
- A gyártó által előírt rendszeres ellenőrzések, karbantartások, és a természetes elhasználódásból eredő meghibásodások javítása, illetve az ezekből eredő szükségszerű alkatrészcserék.
- A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás.
- A termékeink használati utasításában nem szereplőszolgáltatás, technikai paraméterek között fel nem sorolt paraméter hiánya, meg nem említett feladatra való alkalmatlansága, illetve az ezzel kapcsolatos vevői elégedetlenség nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe. Minden vásárlás előtt biztosítjuk a legszélesebb körű tájékozódási lehetőséget.

Nem számítanak garanciális hibának, az alábbi esetek:
- 0,5 %-nál kisebb számú pixel hiba,
- A készülékkel nem 100 %-ig kompatibilis memória kártya használata.

A termékeink tökéletes működése csak az alábbi környezeti értékek mellett garantálhatóak:
- +5 . +35 °C hőmérséklet,
- 45 . 75 % páratartalom.

Csak a Vevő teljes költségtérítése mellett vállalható a javítás:
- Ha a felhasználó kezelési útmutatótól eltérően használta a készüléket (ha a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba rendellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb vásárlás után keletkezett okból következett be),
- Ha a készüléket a Garanciaviselő cég engedélye nélkül megbontotta.

Az ilyen okokból meghibásodott termék javítási költsége a jótállás időtartamán belül is a vásárlót terheli. Hibásnak vélt, de kifogástalanul működő termék bevizsgálási díja szintén a vevőt terheli.

A vásárló jótálláson és szavatosságon alapuló jogai

A vásárlót a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvényben, valamint a 151/2003. (IX. 22) kormányrendeletben meghatározott jogok illetik meg. A jótállási igények intézését a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelete szabályozza.

Ha a hiba ténye vagy jellege (pl. a termék javíthatósága, a javítás módja, az értékcsökkenés mértéke, stb.) tekintetében vita merül fel, a szerviz beszerzi a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség szakvéleményét.
 
A vásárló maga is fordulhat a minőségvizsgáló szervhez.
Kiszállítási díjak

Kiszállítási áraink a megrendelés összárától függően változnak. Minél nagyobb a végösszeg, annál olcsóbb a kiszállítás. A kiszállítási árat rendelésenként kell kifizetni. Ingyenes házhozszállítás esetén nem számolunk fel szállítási költséget.

FONTOS! A fentiek alól kivételt képeznek a nagyméretű, illetve súlyos termékek (Pl.: tűzhelyek, mosógépek, mosogatógépek, lcd, plazma), melyeket minimum bruttó 3.000 Ft -ért tudunk házhoz vinni.

Az egyedi szállítási árak a termékeknél vannak feltüntetve! Munkatársaink, a termék megadott címre való juttatását vállalják! Beszereléssel, beüzemeléssel és az áru mozgatásával nem foglalkozunk!

 

A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (a továbbiakban: Fvtv.) 55. §-ának e) pontjában foglalt felhatalmazás alapján a következőket rendeli el:

1. § (1) A rendelet hatálya arra a szerződésre terjed ki, amelyet gazdálkodó szervezet vagy magyarországi fióktelepe útján külföldi székhelyű vállalkozás (a továbbiakban együtt: gazdálkodó szervezet) és fogyasztó köt egymással a gazdálkodó szervezet áruértékesítő, illetve szolgáltató tevékenységi körében kizárólag egy vagy több távközlő eszköz használata útján (távollevők között kötött szerződés).
(2) A rendelet akkor alkalmazható, ha külön jogszabály a rendelet hatálya alá tartozó szerződésről eltérően nem rendelkezik.

(3) A rendelet hatálya nem terjed ki:
a) a pénzügyi szolgáltatási és a kiegészítő pénzügyi szolgáltatási, a biztosítási és a biztosításközvetítői, a befektetési szolgáltatási és a kiegészítő befektetési szolgáltatási tevékenységgel kapcsolatos szerződésre, valamint az önkéntes kölcsönös biztosító pénztári és a nyugdíjpénztári szolgáltatásokkal kapcsolatos szerződésre;

 

ELÁLLÁS JOGA

A távollévők között kötött szerződésekről szóló Kormányrendelet 45/2014. (II. 26.) Korm. alapján a VEVŐT, vagy FOGYASZTÓT 14 napos elállási jog illeti meg minden indoklás nélkül. A VEVŐ jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén: a.) a terméknek, b.) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, több tételből, vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. A VEVŐ, vagy FOGYASZTÓ a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A VEVŐ elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, vagy e-mail címen közölheti a Szolgáltatóval. A VEVŐ a mellékletben található nyilatkozatminta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Az Atlasz Bt az elállási nyilatkozatot megérkezését haladéktalanul visszaigazolja! Érvényes a nyilatkozat, ha az a határidő lejárta előtt lett elküldve és ennek bizonyítása a VEVŐT terheli. Az elállási jog a termék átvételének napjától lép életbe. Felmondás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak, vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha VEVŐ a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. Az elállási jog a házhozszállítással, vagy személyes átvétellel (az ELADÓ székhelyén) vásárolt termékekre egyaránt vonatkozik. A Kormányrendelet alapján az olyan szoftveres termékekre tartalmazó termékekre nem vonatkozik az elállás joga, ha a vásárló a beüzemelést követően a szoftvert módosította, beavatkozást kisérelt meg. Az elállás joga a www.signaldiscont.hu webáruházban vásárolt azon termékekre vonatkozik, melyeket a vevő bontatlan, bontott, vagy csomagolás nélkül visszajuttat az ELADÓ címére. Amennyiben a termék a nem rendeltetésszerű használat követkeményeként sérült, úgy az ELADÓ követelheti a vevőtől az ebből adódó károk megtérítését. A vásárlástól való elállás szándékát a vevő e-mailben, telefonon vagy személyesen jelentheti be: az signal@satrax.hu e-mail címre vagy a +36 52437372-es telefonszámon, illetve személyesen az ELADÓ üzletében (Signál Diszkont 4024 Debrecen Petőfi tér 20-21sz). Elállás esetén a termék az ELADÓ címére küldendő vissza postai úton, vagy személyesen: Atlasz Bt(Signál Diszkont) 4024 Debrecen Petőfi tér 20-21. A termékkel együtt a beazonosítás céljából a számla másolatát is kérjük mellékelni. Elállás esetén a vásárlót csak a termék visszaküldésének költsége terheli. A visszaérkezett termék vételárát és a kiszállítás költségének értékét az ELADÓ haladéktalanul, de legfeljebb 14 napon belül visszatéríti a vevő által megadott bankszámla számra. A VEVŐ kifejezett beleegyezése alapján az ELADÓ a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a VEVŐT ebből adódóan se
B) automatából történő értékesítésre;
c) nyilvános távbeszélő állomás igénybevétele útján a távbeszélő szolgáltatást nyújtó szervezettel kötött szerződésre;
d) az építési szerződésre;
e) ingatlan tulajdonjogának vagy ingatlanra vonatkozó más jog megszerzésére irányuló szerződésekre, kivéve a bérleti szerződést;
f) az árverésen kötött szerződésre.

(4) A mindennapi fogyasztásra szolgáló áruk rendszeres házhoz szállítására vonatkozó szerződésre kizárólag a 7. § (2)-(3) bekezdése, a 8-11. § alkalmazható, az utazási szerződésre és az ingatlanok időben megosztott használati jogának megszerzésére irányuló szerződésre pedig kizárólag a 9. § alkalmazható.

(5) E rendelet alkalmazásában távközlő eszköz: bármely eszköz, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, az automata hívókészülék, a rádió, a videotelefon, videotex (mikroszámítógép képernyővel) billentyűzettel vagy érintőképernyővel, az elektronikus levél (e-mail), a távmásoló (telefax) és a televízió.

2. § (1) A gazdálkodó szervezet a szerződés megkötése előtt kellő időben köteles a fogyasztót tájékoztatni:

a) a gazdálkodó szervezet cégnevéről (nevéről), székhelyéről (lakóhelyéről), a külön jogszabályban meghatározott nyilvántartásba vételi számáról, adószámáról és telefonszámáról;
b) a szerződés tárgyának lényeges tulajdonságairól;
c) az ellenszolgáltatásról, beleértve az ellenszolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb fizetési kötelezettséget is;
d) szükség szerint a szállítás költségéről;
e) a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről;
f) az elállás jogáról (4-5. §);
g) a távközlő eszköz használatának díjáról, ha azt az alapdíjtól eltérően állapítják meg;
h) az ajánlati kötöttség idejéről;
i) a szerződés legrövidebb időtartamáról olyan esetben, amikor a szerződésben foglaltak teljesítésére folyamatosan vagy ismétlődően kerül sor.

(2) A gazdálkodó szervezet az (1) bekezdés szerinti tájékoztatási kötelezettségnek egyértelműen, közérthetően és pontosan, az igénybe vett távközlő eszköznek megfelelő módon köteles eleget tenni.

(3) Ha a gazdálkodó szervezet telefonon tesz szerződéskötésre ajánlatot a fogyasztónak, annak kezdetekor köteles közölni legalább cégnevét (nevét), székhelyét (lakóhelyét) és telefonszámát, valamint a fogyasztó figyelmét kifejezetten fel kell hívnia szerződéskötésre irányuló szándékára.

3. § (1) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztót a szerződés megkötése előtt kellő időben, de legkésőbb a szerződés megkötésekor a 2. § (1) bekezdésének a)-f) pontjában foglaltakról írásbeli tájékoztatóval vagy más, a szóbeli tájékoztatást megerősítő dokumentummal (a továbbiakban együtt: írásbeli tájékoztató) ellátni.

(2) Az írásbeli tájékoztatónak az (1) bekezdésben előírtakon felül tartalmaznia kell:

a) a 4. § szerinti elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit, ideértve a
4. § (5) bekezdésében, a 6. §-ban és a 7. § (3) bekezdésében foglaltakat, továbbá azt az esetet is, amikor a fogyasztót az 5. § alapján az elállás joga nem illeti meg;

b) a gazdálkodó szervezet azon telephelye (fiókja) vagy egyéb szervezeti egysége címét, ahol a fogyasztó kifogásait érvényesítheti;

c) a szavatosság, illetve a jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatás (alkatrészellátás, javítószolgálat) biztosítását;

d) a szerződés megszüntetésének lehetőségét, ha az határozatlan időre szól, vagy tartama az egy évet meghaladja.

(3) Az (1)-(2) bekezdésben foglaltak nem alkalmazhatóak távközlő eszköz útján egyetlen alkalommal nyújtott olyan szolgáltatás esetében, amelynek ellenértékét a távközlő eszköz üzemeltetője részére kell megfizetni. A fogyasztót azonban ilyen esetben is tájékoztatni kell a gazdálkodó szervezet (2) bekezdés b) pontjában meghatározott címéről.

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

(3) Ha a gazdálkodó szervezet nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhat
ja. (4) Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.

(5) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot

a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;

b) olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac gazdálkodó szervezet által nem irányítható ingadozásától függ;

c) olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;

e) hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;

f) szerencsejáték-szerződés esetében.

6. § (1) Ha az áru árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben a gazdálkodó szervezet által nyújtott kölcsön [Fvtv. 2. § d) pont] fedezi, a fogyasztó 4. § szerinti elállási jogának gyakorlása a fogyasztási kölcsönszerződést is felbontja.

(2) A fogyasztó a gazdálkodó szervezetnek a fogyasztási kölcsönszerződés felbontásából eredő kárát nem köteles megtéríteni, és tőle kamat vagy egyéb költség sem követelhető. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti a fogyasztótól a kölcsönszerződés megkötéséből eredő kárának megtérítését, feltéve, hogy a kölcsönszerződésben ezt a kár elemeinek és összegszerűségének meghatározásával kifejezetten kikötötte, és a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett. (3) Az (1)-(2) bekezdésben foglaltakat kell megfelelően alkalmazni, ha az áru árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben harmadik személy által nyújtott fogyasztási kölcsön (a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 1996. évi CXII. törvény 2. számú melléklete III. 5. pont) fedezi, feltéve, hogy a fogyasztási kölcsönszerződés a pénzügyi intézmény és a gazdálkodó szervezet előzetes megállapodásán alapul. A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó elállásáról a pénzügyi intézményt haladéktalanul értesíteni.

7. § (1) A felek eltérő megállapodása hiányában a gazdálkodó szervezet a fogyasztótól kapott felszólítás kézhezvételétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

(2) Ha a gazdálkodó szervezet a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a fogyasztót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a fogyasztó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a gazdálkodó szervezetet nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.(3)

Ha a gazdálkodó szervezet a szerződésben meghatározott módon helyettesítő áruval, illetve szolgáltatással teljesít, a 4. § szerinti elállási jog gyakorlása folytán az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a gazdálkodó szervezetet terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő áruval, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a gazdálkodó szervezet egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.

8. § (1) A gazdálkodó szervezet nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan árut értékesít, illetve olyan szolgáltatást nyújt, amelyet korábban a fogyasztó nem rendelt meg.

(2) A fogyasztó nyilatkozatának elmulasztása esetén sem lehet vélelmezni a gazdálkodó szervezet ajánlatának - hallgatólagos - elfogadását.

9. § (1) A fogyasztó kifejezett hozzájárulása szükséges ahhoz, hogy a gazdálkodó szervezet a szerződéskötés céljából automata hívókészüléket, illetve távmásolót (telefaxot) használjon.

(2) Ha külön jogszabály eltérően nem rendelkezik, a gazdálkodó szervezet a fogyasztó kifejezett tiltakozásának hiányában használhat olyan, közvetlen kapcsolatot lehetővé tevő távközlő eszközt, amely nem tartozik az (1) bekezdés hatálya alá.
 
10. § A gazdálkodó szervezetet terheli annak bizonyítása, hogy a rendeletben meghatározott tájékoztatási kötelezettségének eleget tett, a határidők betartására vonatkozó előírásokat megtartotta, valamint a fogyasztó 9. §-ban előírt hozzájárulását beszerezte.

11. § (1) A fogyasztó a rendeletben meghatározott jogáról érvényesen nem mondhat le.

(2) A rendeletben foglaltaktól csak a fogyasztó javára lehet eltérni.

12. § (1) Ez a rendelet 1999. március 1-jén lép hatályba, rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni.

(2) E rendelet hatálybalépésével egyidejűleg a házaló kereskedésről szóló 44/1998. (III. 11.) Korm. rendelet 4. §-ának (1)-(2) bekezdésében a "nyolc napon belül" szövegrész helyébe a "nyolc munkanapon belül" szövegrész lép.

(3) Ez a rendelet a Magyar Köztársaság és az Európai Közösségek és azok tagállamai között társulás létesítéséről szóló, Brüsszelben, 1991. december 16-án aláírt Európai Megállapodás tárgykörében, a megállapodást kihirdető 1994. évi I. törvény 3. §-ával összhangban az Európai Parlamentnek és a Tanácsnak a távolban kötött szerződések tekintetében a fogyasztók védelméről szóló 97/7/EK irányelvével összeegyeztethető szabályozást tartalmaz.

Tartalmi nyilatkozat

Az oldalon megjelenő termékképek csak illusztrációk. Mindig törekszünk rá, hogy a kép lehetőleg tükrözze a termék valóságos megjelenését, viszont bizonyos esetekben ez eltérő lehet. Ha nem biztos a termék kinézetét illetően, kérjük, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

A termékekhez tartozó leírásokat a gyártók, és beszállítók adják át nekünk, ezért a valótlan, vagy nem megfelelő leírásokért, illetve az elírásokért felelősséget nem vállalunk.

Rendszerünk az árakat külső adatbázisokból publikálja, ezért ritkán előfordulhat, hogy egy termék ára hibásan jelenik meg. Ezekért a hibákért felelősséget nem vállalunk. Ha úgy ítéli meg, hogy egy termék ára túlságosan eltér a valóságos ártól, akkor arról érdeklődjön az ügyfélszolgálaton. A hibás áron leadott megrendelésektől minden további következmény nélkül el lehet állni. Az árváltoztatás jogát fent tartjuk!